Sahar Samet

Sahar Samet

دفاع از حقوق زنان ,کودکان و پناهجویان
Sahar Samet

Sahar Samet

دفاع از حقوق زنان ,کودکان و پناهجویان

رخشانه دختر جوان افغان سنگسار شد

کشور من جاییست که برای لواطت توسط ملا ، بچه بازی قدرتمندان ، ازدواج برای بار چندم یک مرد ، بزور به نکاح درآوردن دختر خردسال ، تجاوز پدر به دختر، برادر به خواهر و افراد دیگر به یک زن و دختر، فروش زنان و دختران، خشونت علیه زنان و کودکان، سرپیچی از قانون، قاچاق مواد مخدر، قاچاق اثار باستانی، دزدی ،اختلاس استخراج معادن توسط تفنگداران  نه جرم است و نه  هیچگاه پیگیری قانونی می شود و نه محکمه ی صحرایی برایش تشکیل می شود. اما دوست داشتن آن هم از طرف یک دختر آن قدر جرمش سنگین است که حکم سنگسار اجرا می شود آن هم از چند تن از مردانی که نه عقلشان زور دارد و نه بازویشان , بیشترین زور را از ناف به پایین دارند. این دختر نه آدم کشته و نه کار غیر قانونی، جرم این دختر فقط عاشقانه زیستن و آزادانه زیستن بود و بس 

کشتن یک دختر معصوم غیرت افغانی مردان سرزمین من است.


نظرات 2 + ارسال نظر
یه زن ساده شنبه 16 آبان 1394 ساعت 06:39

یه جمله معروفی داریم که " اگر بی حجابی تمدن است پس حیوانات متمدن ترند" من از طرفداران این جمله یه سئوال دارم با توجه به مطالب بالا کی متمدن تره انسان یا حیوان؟ چون تا جاییکه من از حیوانات خبر دارم تا زمانیکه حیات خودشان به خطر نیافتد با هم نوع خودشان به هیچ وجه کاری ندارن در مورد سایر جاندارانی که غذایشان محسوب می شود تا زمانیکه سیر هستند با اونها هم کاری ندارند انسانها چرا این کارها را با هم می کنند؟ لطفأ صاحب نظران جواب بدن

آنیت پنج‌شنبه 14 آبان 1394 ساعت 05:18 http://eshtebahinevis.blogsky.com

واقعا یعنی اینقدر هم وحشی میشه؟!
حیف این جوون نیست؟!یعنی هر چی سر این مردم بیاد با این حماقتشون حقشونه ...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.