Sahar Samet

Sahar Samet

دفاع از حقوق زنان ,کودکان و پناهجویان
Sahar Samet

Sahar Samet

دفاع از حقوق زنان ,کودکان و پناهجویان

مخاطب خاص، کاربران عزیزی که فکر کرده اند من نژاد پرست هستم


من هیچگونه تبعیض نژادی ندارم، اما از جایی که این ملت جایی برای جنگ زدگان سوری نداشتند و دست یاری به سوی جنگ زدگان سوری، یمنی و دیگر مسلمانان دراز نکردند و آنها مجبور به عبور از راه های پر خطر شده و تعدادی جان خود را از دست دادند، در حالی که شعار ما مسلمانان دوستی، برابری و برداری است کمی احساساتم تحریک شده است. 



طوفان شن

مکه و چنین حوادثی ؟؟؟؟

چرا معجزه نشد؟؟؟ 


ذهنم درگیر است

می گویند : اسلام مرز ندارد و مسلمانان جهان با هم برادرند

اما از طرف دیگر کشورهای سرمایه دار عربی که روی منابع و ذخایر معدنی خوابیده اند و شیخ های عرب که از شدت پولداری، پول های خود را در محافل خوشی بر سر و صورت رقاصه ها می پاشند و به آتش می زنند، برای جنگ زده ها حتی هم زبان های سوری خود هم نه پولی برای کمک داشتند و نه جایی برای سرپناه دادن به آوارگان 

به نظر شما چه سیاستی پشت این موضوع پنهان است که اروپا برای پذیرش جنگ زدگان چنین شتابان است با وجود اینکه با  بحران مهاجرت روبرو شده و عربستان و کشورهای عربی چنین از سویی گروه های تروریستی را تقویت و از سوی دیگر به جنگ زدگان سرپناه نمی دهند ؟


ای دنیای عجیب و سیاست کثیف

حالا قرار است دولتمردان بعد از سیاه کردن سالها و به جیب زدن میلیون ها دلار، یک شناسنامه یا " تذکره " الکترونیکی را توزیع کنند،  حالا با اضافه کردن و یا برداشتن بعضی از گزینه ها مردم خونگرم ما را با مسایل حق یا ناحق تحریک می کنند تا پروسه را به تعویق بی اندازند. چرا دولت پروسه ی همه پرسی را در نظر نمیگرد تا بفهمد مردم می خواهند در شناسنامه ی شان چه گزینه هایی درج شود. وای خدای من چه میگم گویی یادم رفته آنجا افغانستان است مهد زور گویی، قوم پرستی و فساد اداری. انگار پروسه ی انتخابات و فساد های گوناگون یادم رفته است. چه کنیم پس ؟ اگر شناسنامه ها تا سال ۲۰۲۰ هم توزیع شود شانس آوردیم. برای سلامتی دولتمردان گرگ صفت و ملت خونگرم  یک صلوات محمدی 

Unknown gunmen have shot dead 13 civilians in northern Balkh province.



Reports suggest that the victims were traveling in a passenger bus that came under the attack of unknown armed men in Zari District on Saturday.

Abdul Raziq Qaderi, Deputy Police Chief of Balkh province confirmed the report but he did not have a specific number of the casualties.

However, reports from the area suggest that at least 13 civilians were killed in the attack.

In the meantime, Shirjan Durani for Balkh police said that a delegation has been assigned to investigate the incident.

No group has immediately claimed responsibility for the attack.