Sahar Samet

Sahar Samet

دفاع از حقوق زنان ,کودکان و پناهجویان
Sahar Samet

Sahar Samet

دفاع از حقوق زنان ,کودکان و پناهجویان

واکنش مردم به حرف آریانا سعید در برنامه ی ستاره ی افغان

در کشوری به نام افغانستان نام خدا همه دکترای ادبیات دارند و همه منتقد، اما شبکه های اجتماعی را که میخوانی حتی ساده ترین کلمات با بزرگترین اشتباهات روی صفحه ی تعداد زیادی منتشر میشه که دل آدم مثل زغال روی قلیان میسوزه. آنوقت خدا نکنه کسی آن هم از جنس زن از این سوی آبها در گفتار آن هم در برنامه ی زنده اشتباه کنه، تا فیها خالدون بیچاره اش می کنند.

ای کاش همین قدر که مردم به حرف آریانا سعید واکنش نشان دادند و خود را تکه پاره کردند، به تلف شدن حقشان در کشور واکنش نشان می دادند، دیگر روز و حالشان این نبود. 

نتیجه ی اخلاقی: مرد است دیگر، اغلب اوقات با انتقاد به زن می خواهد قدرت نمایی کند. 


رادیوی خلافت

کاریکاتور: کاری از جناب شاهد 

پخش آهنگ های شاکوکو جان و میده میده، از طریق رادیوی خلافت در ولایت  ننگرهار توسط داعشی ها  آغاز شد.

تقدیم به عین و غین الله مبارک کنه، خدا مبارک کنه حضرت مجو جان " مجددی "  دعای رحمت کند.


سرک ها و جاده های طلایی

آقای غنی همه می دانند که سرک ها و جاده های نه تنها آلمان بلکه از هیچ جای دنیا آنگونه طلایی که شما فرض میکنید ندارد. اما این سرک ها امنیت و آرامشی به بهای طلا دارد. مردمانی که روی این سرک ها راه می روند برای یکدیگر احترامی بدور از تعصبات قومی، زبانی و مذهبی  به ارزش طلا قایل اند. در این کشور ها مانند افغانستان شهروند ها به دسته های مختلف " شهروند درجه اول و دوم وجود ندارد. در این سرک ها زنان بدون تهدید های جنسی از سوی جنس مخالف و ترس از اختطاف  راه می روند و دولتمداران این سرک ها کوشش به برابر نمودن حقوق زن و مرد دارند. در این سرک ها کودکان دست به تگدی گری نمی زنند. افرادی که روی این سرک ها راه میروند از آلودگی هوا وحشت ندارند. همین گونه اگر لیست بگیریم هزاران دلیل دیگر برای طلایی بودن ارزش سرک های کشورهای توسعه یافته برای افغانها که از خرواری از مشکلات به تنگ آمده و با هزاران سختی خود را تا به این کشور ها میرسانند وجود دارد. رییس جمهور محترم چشم ها را باید شست و با منطق حرف زد.