Sahar Samet

Sahar Samet

دفاع از حقوق زنان ,کودکان و پناهجویان
Sahar Samet

Sahar Samet

دفاع از حقوق زنان ,کودکان و پناهجویان

حضور وزیر خارجه ی آمریکا

در افغانستان طی این ١٣ سال کارشناسان ارشد علوم سیاسی زیادی رشد و شروع به فعالیت کردند.تعدادی زیادی از سیاستمداران و دولتداران ما تحصیل کرده اروپا و آمریکا هستند.یعنی من هرچه فکر می کنم کدام راه کار خاصی از سوی جان کری به ذهنم نمی رسد که کارشنانس ما از آن بی اطلاع باشند و نیاز به حضور وزیر خارجه ی آمریکا باشد. کاندیدای ما که ادای دکترا می کنند و در سخنرانی های خود از منافع ملی و دفاع از حقوق مردم حرف می زنند اگر حرفشان واقعیت دارد چرا خودشان دست به چنین اقدامی نزدند که با هم ملاقات کرده و به بحران ها خاتمه دهند. نه اینگونه نیست من همیشه گفتم سیاست، ما اقتصاد ما، امنیت ما توسط کشورهای ابرقدرت تامین می شود و هر سازی که سیاستمداران ابرقدرت بزنند دولتمردان ما به آن ساز می رقصند. 

واقعیتی آشکار


چون افغانستان یک کشور سنتی است دقیقا مردم افغانستان در چنین وضعیتی قرار دارند. بلاخره یکی از کاندیدا برنده می شود و کاندید دیگر را هم دولتداری تا حدی سهم می دهد.این مردمند که ضربه های اقتصادی و روحی می خورند و نسبت به قوم مقابل کینه و عقده ی بیشتری می گیرند.

قربانیان جنگ

لعنت به سیاست و قدرت طلبی که قربانیانش کودکان و انسان های بی گناه هستند.خسته ام از این همه غم و ناراحتی از این همه کشتار های دسته جمعی انسان های بی گناه و کودکان معصوم به خصوص در جهان سوم و کشور های مسلمان  نشین.

و اینگونه مسلمان را توسط هم دینش می کشند

دوستان از شما بابت نشر این عکس دلخراش  معذرت می خواهم


این پلان از زمانی شروع شد که ٢ دین اسلام و مسیحیت به جان هم افتادند و جهان غرب توانست کشورهای مسلمان نشین آسیایی را که سرشار از منابع طبیعی است در تاریکی و جهل فرو ببرد و مسلمانان را توسط هم دین خودشان نابود کند چرا ؟ چون مردم ما مردم آسیای انسان های بسیار خون گرم با جامعه های بسیار سنتی و مذهبی هستیم.بنابرین دست روی بزرگترین نکته ضعف ما گذاشته و اینگونه جان مسلمانان را توسط یک تعداد مسلمان کور دل و خدا ناشناس تندرو  که حتی خودش هم آگاهی از دین ندارد به طور مثال (طالبان ,داعش ,بوکرام )با یک مشت حرف های خود در آورده و فتوا های خود ساخته که برای رسیدن به اهداف خود به خدا و پیغمبر ربط می دهند روزانه به گونه های مختلف در کشورهای آسیایی مسلمان نشین جان انسان ها با عقیده به بهشت و رسیدن به لذت های شهوانی آن دنیا یعنی همان حوری و پری  را می گیرند. و از سوی هم از منابع طبیعی این کشورها به گونه های مختلف سواستفاده کنند. متاسفم به حالمان


انتخابات

در کشوری که اکثر مردم زیر خط فقر زندگی می کنند، کشوری که سطح سواد مردم طی این سالها بسیار پایین آمده و ذهن ها رشد نکرده و از این موضوع می توان برای دامن زدن به مسایل قومی مذهبی نژادی استفاده کرد، کشوری که سیاستش دستخوش بازی سیاستمداران جهان غرب است چگونه می شود یک انتخابات شفاف توام با دموکراسی را تجربه کرد ؟؟؟؟!!!!