Sahar Samet

Sahar Samet

دفاع از حقوق زنان ,کودکان و پناهجویان
Sahar Samet

Sahar Samet

دفاع از حقوق زنان ,کودکان و پناهجویان

دوستم مردم را به ورزش تشویق می کند

حرف آقای دوستم قبول 

اما برای تشویق ورزش اول باید محیط ورزش کردن را امن کرد تا مردم با خیالی راحت بدون ترس از انفجار و انتحار برای ورزش کردن به فضای باز بروند . آقای دوستم شما خودتان با محافظین برای ورزش به بیرون می روید. محیط را امن کنید جوانان افغان خودشان در این راستا پشتکار دارند. دستاورد های ورزشی این ١٣ سال خود نشان علاقه مندی جوانان به ورزش است.


حمله به خانم شکریه بارکزی


امروز یکشنبه باز هم کابل شاهد انفجار بود، حمله به خانم شکریه بارکزی

امروز باز هم تعدادی از مردم بیچاره به بهانه ی حمله به شکریه بارکزی از سوی مخالفین جان های خود و یا عزیزان خود را از دست دادند. کودکانی با هزاران آرزو، مردانی سرگردان به دنبال یک لقمه نان حلال و زنان رنج دیده همه  روزه گوشت دم توپ بازی های سیاسی این کشوراند. با شنیدن چنین اخباری دلم هزار پاره می شود و به جای اشک چشمانم خون می گرید. خدایا چه وحشتناک است قدم زدن در کوچه ها و خیابانهای کشوری به نام افغانستان  


فراخوان به مناسبت شب های کریستال ناخت


Ingen mer tystnad, inga fler kristallnätter!

Alla människors lika värde


به مناسبت شب های کریستال ناخت ( شب شیشه های شکسته) نهم نوامبر ٢٠١٤ تظاهرات علیه راسیسم و علیه خارجی ستیزی، در دفاع از حقوق پناهندگى در شهر گوتنبرگ برگزار می شود.



 
ادامه مطلب ...

حمایت از داعش

مشکلات و بدبختی های مردم افغانستان کم بود که حمایت از داعش در افغانستان هم شروع شد.از حمایت با نوشتن متن  روی دیوارهای پوهنتون کابل تا برافراشتن پرچم این گروه وحشی و آدم خور 

البته ما فراموش نکنیم که افغانستان از اول دهه ی ٧٠ تا حکومت موقت دولت کرزی شاهد روی کار آمدن گروه های  داعش تحت نام های دیگر بود. 




جهان سوم جهنم زنان

جهان سوم جایست که زنان با هر نفس مردن را تجربه می کنند

جهان سوم یعنی تفکیک و دیوار بلند میان جنس مرد و زن. جای که برتر شمردن جنس مرد بر زن فرهنگ و افتخار است.

جهان سوم یعنی جایی که زنان نه در خیابان ها امنیت دارند و نه در خانه 

این همه فاصله و ظلم برای چیست ؟