Sahar Samet

Sahar Samet

دفاع از حقوق زنان ,کودکان و پناهجویان
Sahar Samet

Sahar Samet

دفاع از حقوق زنان ,کودکان و پناهجویان

سیاست سیاست و باز هم سیاست


عبدالله عبدالله یکی از نامزدان ریاست جمهوری بدلیل عدم پزیرش خواست هایش از کمیسیون رابطه اش را با کمیسیون های انتخاباتی قطع کرد. خدا می داند پشت درهای بسته در ارگ ریاست جمهوری چه پلان های طرح گردیده است که عبدالله چنین برخورد می کند؟! آیا کرزی می خواهد به مقام خود ادامه دهد؟ یا عبدالله این پلان را سنجید تا باری دیگر پولی گزاف دریافت کند؟!

بارها گفته و می گویم افغانستانی که سیاستش دستخوش سیاست های همسایگان و جامعه جهانی است. 

کشوری که مملو از قوم پرستی،نژاد پرستی و سمت پرستی است.کشوری که مقام اول را در فساد اداری دارد کشوری که کاندید ها به صورت علنی در مدیا به یکدیگر توهین می کنند کشوری که متخلفین و متقلبین افشا شده و دوباره خبرش تکذیب می شود چگونه می شود انتخابات شفاف و سالم برگزار شود.  

همان دور اول انتخابات نشان داد افغانستان هنوز به چنین بلوغی نرسیده است. 

انفجار دیروز کابل

حادثه انفجار دیروز کابل را از ٣ بعد می بینم.


یا کار جناب کرزی است برای طولانی شدن پروسه انتخابات یا کلا محو این پروسه و ادامه به پستش

یا کار خود عبدلله عبدلله است برای مظلوم نمایی و بد نام کردن رقیبش 

یا هم کار اشراف غنی احمد زی برای محو رقیب و به قدرت رسیدن 

سیاست خیلی ظالم تر از این حرف هاست.قدرت مندان که حلقه های امنیتی و موتر های ضد گلوله دارند وای به جان ملت بیچاره که سالهاست قربانی میدان جنگند. 

به نظر من اگر کار طالبان می بود تا حال شیپور و نقاره زده برای نشان دادن قدرت خود و ضعف نیروهای امنیتی و ملی مسوولیت را به گردن می گرفتند.

نظر شما چیست؟

رشاد احمدی


با تاسف خبر شهادت دوست دنیای مجازی ام رشاد احمدی به اطلاعم رسید بی نهایت متاثر شدم.

سال هاست که ما رشاد ها را به بهانه های مختلف از دست داده و می دهیم واقعا جای تاسف است ننگ بر دولت حاکم و لعنت بر دشمنان افغانستان که با زندگی مردم بی گناه اینگونه بازی می کنند.

رشاد روحت شاد و یادت گرامی باد

تسلیت می گویم فامیل و دوستان نزدیک رشاد 

خطا به حمید حامی سفیر افغانستان در کشور سویدن

شما که مصاحبه خود با رادیو پژواک که برای اخراج اجباری افغانها از کشور سویدن با شما مصاحبه کردند گفتید در افغانستان برای ٣٠ میلیون انسان امنیت و کار وجود دارد آیا پس از حمله به کاروان عبدلله عبدلله یکی از ٢ کاندید پیشتاز در کابل پایتخت افغانستان که مثلا از دید کشور های غرب و اداره مهاجرت امن است باز هم حرف خود را تکرار می کنید.آیا خودتان و فامیلتان حاضرید با چنین استرس ها شب را به روز برسانید?انفجاری که باز هم تلفاتش را مردم بیگناه را تشکیل می دهند.مردمی که هیچ تضمینی برای زنده ماندنشان در افغانستان نیست.همه که مانند قدرتمندان و زورمندان موتر های ضد گلوله ندارند.به نظر من بی ارزشترین چیز در افغانستان جان انسان است.