Sahar Samet

Sahar Samet

دفاع از حقوق زنان ,کودکان و پناهجویان
Sahar Samet

Sahar Samet

دفاع از حقوق زنان ,کودکان و پناهجویان

این هم نتیجه ی تشکیل حکومت ۵۰ /۵۰


حمله انتحاری در جلال‌آباد بیش از ۳۰ کشته و ۱۰۰ زخمی برجا  گذاشت

کاملا از این همه غم این همه کشته شدن و زخمی شدن مردم افغانستان به خاطر قدرت طلبی سیاستمداران و وطن فروشان خسته ام . خسته ام از اینکه هر روز شاهد از دست دادن افراد بی گناه و مظلوم باشیم. از اینکه هر روز اجساد خونین و دست و پای قطع شده و دل و روده ی هموطنانم را روی سرک ها می بینم. به خدا جنگل بهتر از افغانستان است چون قانون خاص خود را دارد. به خدا افغانستان جهنم روی زمین است هر لحظه عذاب هر لحظه غم. ننگرهاریان با تمام وجود در غمتان شریکم.


فرار یک تن از قاتلان فرخنده

یک تن از قاتلان فرخنده با پرداخت مبلغ ۳۰ هزار دالر رشوت به پولیس توانست از چنگ قانون فرار کند. 

این هم از افغانستان، اجرای قانون  و الا ماشاالله این کشور 

کشوری که سال ۲۰۱۴ مقام اول را در فساد اداری کسب کرد چگونه می شود در آن کشور از حق یک دختر بی زر و زور بی نام و نشان دفاع کرد. به نظر شما مقصر کیست؟


قضاوت های بیجا

سری زدم به فیسبوک دیدم دوستی عکس رویا دوست را در صفحه ی خود منتشر کرده و نوشته بود توهین به بیرق ملی کشور.نمی دانم چه زمان ما مردم یاد میگیریم پیش قضاوتی نکنیم .


با نشر چنین شایعه هایی جان یک دختر گرفته شد اما باز هم داریم همان اشتباه را تکرار می کنیم. من هیچ کدام آشنایی و یا کدام رابطه یی با رویا دوست ندارم که فکر کنید قصد پشتیبانی از او را دارم اما از اینکه بخواهم کسی را به نا حق و بدون در نظر گرفتن همه جوانب قضاوت کنم متنفرم 

حالا سوال از کسانی که چنین قضاوت کردند. آیا مطمین هستید بوت هایش فتوشاپ نیست ؟ 

ای مردم لطفا از حادثه ی فرخنده درس عبرت بگیرید و تا مطمین نشدید زود قضاوت نکنید.

دولت افغانستان حامی طالبان جنایات کار است


این تصویر مربوط به یکی از باشندگان ولسوالی علی آباد ولایت قندوز می شوند. این فرد به جرم نگهداری تصاویر ارتش ملی موبایل اش اینگونه از سوی وحشیان انسان نما مجازات شد.
1- ضرب و شتم تا سرحد مرگ
2- بریدن انگشتان دست
3- در آوردن قلب از بدنش
4- بریدن بدن همراه پلاس
5- بریدن آلت تناسلی
6- تیرباران جسد پس ازجان دادن


آیا کدام دین و آیین چنین ظلمی را بر انسان روا می دارد که امروز طالبان با مردم بی گناه افغانستان این کار را می کنند؟
آهای ملا عمر و طرفدارانش آیا شما از جنس آدمید؟ آیا در سینه ی شما قلب برای احساس و در سر شما مغز برای فکر کردن به این جنایات وجود دارد؟
دین شما چه دینیست که چنین ظلم را بر انسان ها روا می دارد؟
ای دولت مردان چرا در مقابل چنین حوادثی سکوت می کنید؟ ۱۴ سال جان تعداد زیادی از هموطنان در سراسر افغانستان توسط این گروه خون خوار گرفته شد و شما سکوت کردید. این سکوت تا به کی ادامه دارد. تا به کی برادران ناراضی دیروز و مخالفان سیاسی امروز را حمایت می کنید؟

جسد فرخنده ی مظلوم

از این بابت که زنان کابل جسد فرخنده ی مظلوم را تا آرامگاه اش به دوش گرفتند بسیار خوشحالم زیرا مردان کابل با سکوت خود در روز حادثه در مقابل قاتلان وحشی زمانی که فرخنده به بدترین شکل زیر دست و پا فریاد می زد و کمک می خواست حس انسانی و غیرت مردانگی خود را به نمایش گذاشتند. امروز جسد فرخنده ی بی گناه بر دوش مردان بی غیرت تماشاچی کابل سنگینی می کرد.