Sahar Samet

Sahar Samet

دفاع از حقوق زنان ,کودکان و پناهجویان
Sahar Samet

Sahar Samet

دفاع از حقوق زنان ,کودکان و پناهجویان

میگن که مرد ها را یک گپ است

امروز زمانی که داشتم برای بخش افغانستان سایت رادیو شهروند خبر بازنویسی می کردم به این خبر برخوردم؛ جناب کرزی باری دیگر گفته است که تا ١٥ روز دیگر باید رییس جمهور آینده روی کار بی آید.


 
ادامه مطلب ...

وحدت ملی

با این انتقاداتی که عبدالله عبدالله برای روند بازشماری آرا دارد و با اعلام  تقسیم نکردن قدرت و خنده های بلند توسط اشراف غنی و همچنان طولانی شدن پروسه انتخابات و زد خورد میان ناظرین, همچنان بحران های اقتصادی, سیاسی, امنیتی تشکیل این دولت به جای وحدت ملی به وحشت 

ملی برای مردم تبدیل شده است.


مجیب الرحمان رحیمی

د عبدالله عبدالله ویاند وایی چی پښتانه ټول د سلیمان غړه څخه راګوز شوی دی فرهنګ نه لری.



از خود جناب رحیمی دعوت می کنم اگر این پست را دیدند نظر خود را راجع به گفته هایشان با ما در میان بگذارند و دلیلش را برای ما توضیح دهند.


در چنین لحظه حساس که همه نیاز به همبستگی داریم سخنگوی تیم عبدالله که یک انسان کاملا بی منطق است چنین می گوید .در حالی که در نظر نگرفته خودش سخنگوی یک پشتون است. باید در نظر داشته باشیم افغانستان مانند دیگر کشور ها متشکل از اقوام مختلف است و به نظر من هیچ قومی از دیگری برتری ندارد. خودتان در نظر بگیرید با چنین ایده ی چگونه می شود دولت وحدت ملی شکل بگیرد. تا زمانی که جامعه ی از نظر فکری رشد نکند و حق و حقوق طبق معیار های انسانی محاسبه و تطبیق نشود روز و حالش مثل افغانستان کنونی می باشد.


روز جهانی جوانان

روز جهانی جوانان را به همه ی جوانان جهان به خصوص جوانان رنج دیده افغان،نسل سوخته تبریک می گویم.نسلی که با چالش های اقتصادی، امنیتی ، عدم یک دولت قانونمند، چالش های فرهنگی باز هم برای پیروزی و پیشرفت خود و جامعه می کوشند.نسلی که چرخه های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و تکنولوژی کشورها  را می چرخانند.


 به امید پیروزی های هر چه بیشتر جوانان جهان  برای داشتن جهانی امن و پر از صلح و امنیت و همچنان به امید  همدیگر پذیری و پیشرفت فکری و فرهنگی نسل جوان افغانستان.

زردک زیادتری نوش جان کنید

به تعدادی از مردم افغانستان توصیه می کنم زردک زیادتری نوش جان کنند زیرا عقلشان به چشمشان است نه به منطق شان

  ادامه مطلب ...